Vem är jag

Lite politisk bakgrund
Jag gick med i CUF 1984, det var ju vanligt att man gjorde det vid 13 års ålder på den tiden. Var då under några år mycket aktiv i avdelningen vad även Viceorf. under några år det var rätt lungt vi hade en bra orförande.

sedan kom några år när jag var lite mindre aktiv gick på årsmöten och kommunorginisationens möten i stort sett.

Nu har det vänt igen sedan några år.

Valet 2002 stod jag på baksidan av sedeln för kommun valet
Är idag erättare i kultur och fritidsnämden

om jag hoppar tillbaks till 2001 så var jag med som utfyllnad plats 17, på samlingslistan till direkvalt kyrkoråd i köpingsförsamling
det slutade med att jag efter 2 år och många avhopp var ordinarei ledamot.

efter kyrkovalet 2005 så blev jag ordinarie i församlingsfullmäktige för nya köpingsviks församling.
och av det fullmäktige utsedd till ledamot och V.ordf för kyrkorådet i köpingsviksförsamling.
och blev ersättare för centern i sammfälda fullmäktige

nu i valet 2006 så finns jag på 15:e plats på sedeln för kommunfullmäktige
och på 7:e plats till landstinget i ölandsvalkrets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback